Novinky
Zajačiky RICHIE od Happy Horse

      Aj napriek momentálnej situácii som na moju VIKI DIELNIČKU nezanevrela... práve naopak, snažím sa aj napriek mnohým povinnostiam a práci, priniesť niečo nové do našej ponuky.   Touto jasnou voľbou bola značka...

viac
Zajačik Bunny značky Metoo

  Plyšáčik, bábika, mojkáčik, prítulníček, zaspávačik alebo spinkáčik? Názvov majú mnoho, ale jedno majú spoločné... Pocit bezpečia a lepší spánok pre vaše zlatíčko. Rozkošné a jemné plyšové zajačiky od značky Metoo.     Roztomilé...

viac

Reklamačný poriadok

Úvod Všetko o nákupeReklamačný poriadok

Reklamačné podmienky internetového obchodu www.vikidielnicka.sk

 

1. Reklamovať je možné len tovar, ktorý bol zakúpený od predávajúceho a ktorý je vlastníctvom kupujúceho.

 

2. V prípade ak vlastnícke právo ešte neprešlo z predávajúceho na kupujúceho, kupujúci si v zmysle platnej legislatívy reklamáciu môže vybaviť až po úplnej úhrade v zmysle § 151 a nasl. Občianskeho zákonníka.

 

3. Kupujúci je povinný reklamáciu uplatniť bezodkladne u predávajúceho, a to hneď po zistení vady.

 

4. Reklamácie mechanického poškodenia obalu výrobku, ktoré nebolo zjavné pri prevzatí zásielky, je nutné uplatniť okamžite po prevzatí zásielky (článok VIII., bod 2 Všeobecných obchodných podmienok). 

 

5. Zodpovednosť za vady sa nevťahuje na vady spôsobené nasledovným užívaním:

  •      k vade došlo mechanickým poškodením výrobku spôsobeným kupujúcim,
  •      používaním tovaru v podmienkach, ktoré neodpovedajú svojou vlhkosťou, chemickými a mechanickými vplyvmi prirodzeného prostrediu tovaru,
  •      zanedbaním starostlivosti a údržby o tovar,
  •      poškodením tovaru nadmerným zaťažovaním.

6. Zo zodpovednosti za vady sú taktiež vyňaté vady, ktoré vznikli pri živelnej pohrome.

 

7. Zodpovednosť za vady sa nevťahuje taktiež i na bežné opotrebenie tovaru (alebo jeho časti) spôsobené používaním tovaru. Kratšiu životnosť výrobku teda nemožno považovať za vadu a nedá sa reklamovať.

 

8. Reklamovaný tovar je potrebné doručiť na adresu dodávateľa. Tovar je potrebné vhodne zabaliť, aby počas prepravy nedošlo k poškodeniu tovaru a odporúčame tovar zaslať doporučene, prípadne ako poistenú zásielku. K tovaru je potrebné pripojiť kópiu dokladu o kúpe (faktúru) a odporúčame priložiť vyplnený Reklamačný protokol. Reklamáciu je potrebné zaslať výhradne písomne (poštou) alebo elektronickou poštou.

 

9. Predávajúci potvrdí prijatie reklamácie a vydá kupujúcemu potvrdenie o uplatnení reklamácie tovaru v písomnej forme. Za deň uplatnenia reklamácie sa považuje deň jej doručenia predávajúcemu. Ak nie je možné potvrdenie doručiť ihneď, musí sa doručiť bez zbytočného odkladu, najneskôr však spolu s dokladom o vybavení reklamácie. Potvrdenie o vybavení reklamácie bude zaslané písomne.

 

10. Predávajúci je povinný určiť spôsob vybavenia reklamácie ihneď, v zložitých prípadoch do 3 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. V odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie tovaru najneskôr do 30 dni odo dňa uplatnenia reklamácie. Po určení spôsobu vybavenia reklamácie vybaví reklamáciu predávajúci ihneď, v odôvodnených prípadoch možno reklamáciu vybaviť aj neskôr. Vybavenie reklamácie však nesmie byť dlhšie ako 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po uplynutí 30 dňovej lehoty na vybavenie reklamácie ma kupujúci právo odstúpiť od kúpnej zmluvy a bude mu vrátená plná suma za tovar alebo má právo na výmenu tovaru za nový.

Tieto reklamačné podmienky sú neoddeliteľnou súčasťou Všeobecných obchodných podmienok.

 

PREDÁVAJÚCI:
VIKI dielnička s.r.o.

Žilinská 22/1

921 01 Piešťany

DIČ: 2121053605

IČO: 52 527 107
E-mail: info@vikidielnicka.sk
Tel: +421 902 361 060

Informácie

 

Kontakt

Adresa:

VIKI dielnička s.r.o., Žilinská 22/1, 921 01 Piešťany


Email:

info@vikidielnicka.sk

Copyright 2019 - 2022 © vikidielnicka.sk